fredag 14 mars 2014

Sover tillsammans

Nu sover vi med vår lilla flicka för andra gången. De andra har somnat men jag har svårt att sluta titta på henne.
Hon är så fin. Hon sover så fridfullt mellan oss just nu.
Och jag tror fortfarande att jag ligger här och drömmer. Hon är ju här! När ska det sjunka in?
Vi har varit tillsammans totalt 8 dagar nu. Med några dagars mellanrum ibland. 
Det är fantastiskt hur fort alla känslor kommer.
Jag kan inte längre se ett liv utan henne, nu är hon här hos oss och känns som en självklar del av oss.
Hon har redan skänkt oss så mycket glädje i livet.
Jag minns inte när jag var så glad senast, om jag någonsin känt sådan total glädje.
Jag är så glad och tacksam över att vi fått varandra.
Önskar snart få se det på pappret också, att vi är en familj på riktigt! 


1 kommentar:

  1. Grattis till detta STORA!!!
    Önskar nu att allt går som det ska!
    AnnaK

    SvaraRadera